El Banc de Sang i Teixits conjuntament amb l’Ajuntament de Terrassa, el Centre Cultural El Social, l’Associació de Donants de Sang del Vallès Occidental i la Mútua de Terrassa, preparen la Marató de Donació de Sang de Terrassa 2011, per al dissabte 22 d’octubre de 2011, de 10 del matí a 10 del vespre, al Centre Cultural El Social.

Hi haurà un ampli desplegament de mitjans i serveis (activitats i actuacions, sorteigs i regals, guarderia gratuïta, refrigeri atractiu gratuït, espai cèntric, ambient agradable, ampli desplegament de mitjans…) per donar el màxim de facilitats. A més a més, com a novetat d’aquest any, per tal d’evitar aglomeracions i facilitar l’organització, es podrà fer reserva prèvia d’hora per venir a donar sang a través de l’espai web https://www.latevadonacio.bst.cat/Maratons.

L’objectiu de l’esdeveniment és sensibilitzar sobre la manca de sang, i així captar nous donants i aconseguir un important nombre de donacions durant aquesta jornada.

Activitats i serveis durant la Marató:

Activitats i actuacions
Sorteigs i regals
Espai lúdic per a la mainada (Voluntaris de Terrassa)
Ampli desplegament de mitjans
12h ininterrompudes
Espai atractiu i condicionat (espai agradable…)
Refrigeri atractiu gratuït
Marcador electrònic (temps i núm. de donants)
Música ambient a l’exterior

Només 10 minuts i salvaràs vides! Només cal tenir més de 18 anys i pesar més de 50 quilos i no cal anar en dejú!

Marató de donació de sang a Terrassa