Estan organitzades per l’ Ajuntament de Terrassa i es fan al llarg de tota la setmana al Centre Cívic President Macià.

L’Ajuntament de Terrassa, a través del Servei de Joventut, ha organitzat unes jornades per a aquesta setmana per formar els estudiants que ocupen el càrrec de delegat i subdelegat als instituts de secundària de la ciutat. L’ objectiu és promoure la participació dels joves i formar els delegats perquè coneguin les seves funcions, els drets i deures i els canals que han d’utilitzar per transmetre les seves demandes dins de l’institut d’ensenyament i fora del mateix.

Aquest any se celebra la vuitena edició d’aquestes jornades, que han tingut lloc cada dia de la setmana, fins demà divendres, 18 de novembre al Centre Cívic President Macià.

Jornades per formar els delegats als instituts de secundària